23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisan Yazıları - 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk

23 Nisan Yazıları - 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

Egemenliğimiz ve Ona Sahip Çıkacak Kişiler

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı… Dünyada çocuklar için olan tek bayram ve Türklerin unutulmaz, sıra dışı mücadelesinin sonucunda ulaşılan egemenlik, TBMM’nin kuruluşu.23 Nisan sizin için ne ifade ediyor, bileme; fakat ben 23 Nisan tarihini duyunca içim sevinç ve coşkuyla doluyor. Egemenliği, Türk egemenliğini düşünüyorum. Askerlerimiz geliyor aklıma. Onarlın egemenlik için akıttıkları kan gözümün önüne geliyor. Adeta bir savaş yaşıyorum içimde. TBMM’nin ne kadar güç bir durumda açıldığını dile getirmek istiyorum, dilim tutuluyor, ağzımdan sözcükler dökülmüyor. Sadece zihnimde yaşıyorum hissettiklerimi. Egemenlik için verilen mücadele gözümün önünden gitmiyor.

Zihnimde yeni bir şimşek çakıyor bir anda.Çocukların tatlı çığlıklarını duyuyorum. O anda hatırlıyorum 23 Nisan’ın çocuklara da hitap ettiğini. Neşeli yüzleri, minicik elleri, sevimli sevimli bakan gözleri hiç gözümün önünden gitmiyor. Hepsi de bu özel günde şarkı söylemek, şiir okumak, mutluluklarını haykırmak istiyorlar. Sadece Türk çocuklarında değil, tüm çocuklarda var bu sevinç. Çünkü uluslar arası bir bayram, 23 nisan.

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons