7 Nisan 2009 Salı

AÖF 2009 Ara Sınav “Vize” Sonuçları 2009

AÖF 2009 Ara Sınav “Vize” Sonuçları 2009

Ara sınavlara giren bütün Aöf’lü arkadaşlara geçmiş olsun. Bir Aöf İşletme mezunu olarak ben her sınav bitiminden 10 gün sonra düzenli olarak Aöf sitesine girip sonuçlar açıklandı mı acaba? diye kontrol ederdim. Aöf sistemini çok basmakalıp bir sistem olarak bulduğum için sonuç açıklama tarihleri de pek değişken olmuyor. Genelde sınav tarihinden 20 gün sonrasına gelen hafta içinde açıklanıyor. Tabi bu takribi bir tahmindir. Bu seneki öğrenci sayısına göre, Aöf operatörlerinin el çabukluğuna göre değişkendir.
Benim tahminime 22-24 Nisan tarihleri arasında açıklanır.

2009 aöf arasınav sonuçları, 2009 aöf sınav sonuçları ne zaman açıklanacak, aöf 2009 arasınav sonuçları, aöf 2009 arasınavlar ne zaman açıklanır, aöf 2009 sonuçları, aöf sınav sonuçları ne zaman açıklanır, aöf sonuçları, aöf sonuçları ne zaman açıklanır, aöf vize sonuçları 2009, aöf vize sonuçları ne zaman açıklanır

2 yorum:

lemanice dedi ki...

ne kadar geç açıklanacak.ne biçim sistem beh cevaplar bile yok doğru dürüst.

Adsız dedi ki...

ben anlamıyorum bu sistemi artık , düzgün işlemiyor , neden her sene sınav yapılıyor da sonuçalrı bu kadar geç açıklanıyor ? teknolojiyi kullanamıyorlarsa bizler gibi yetenekli genç mezunalrı alsınlar bari , en azından bizler daha hızlıyız işlerine daha çok yaramazmıyız? muhasebe okuyorum bölüme staj koymamışlar muhasebe stajsız nasıl öğrenilir ne saçma sistem , bu programı baştan ele alsınlarda bari işe yarasın boşamı o kadar sınav kayıt ücreti vs..yatırıyoruz anlamadım ki arkadaşlar sizlerde yazın şikayetlerinizi sistemle ilgili belki faydası olur melek türkoğlu...

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons