23 Nisan 2009 Perşembe

Facebook’tan nasıl çıkılır, Facebook üyeliği nasıl silinir?

Öncelikle bir siteden üyeliğinizi sildirmek gerçekten işkence. Bir çok site yöneticisi üyelerinin sitelerinden ayrılmalarını istemediği için üyelik silme linkini ya hiç siteye koymuyorlar ya da üyelerin zor göreceği yerlere koyuyorlar. Facebook’tan çıkmak o kadar da zor değil. Facebook üyeliğinizi silmek istiyorsanız lütfen şu adımları izleyin:

Üye girişi yaptıktan sonra açılan sayfanın sağ üst tarafından Account menüsüne gelin ve bu menüden Deactivate Accounts bağlantısına tıklayın. Bir sonraki sayfada Confirm Facebook Account Deactivate yazan bir bölüm var ve orada Facebook üyeliğini niçin silmek istediğiniz soruluyor. Örneğin çok fazla sayıda e-posta gelmesinden rahatsız olduysanız “I receive too many emails from Facebook” seçeneğini işaretleyebilirsiniz. Diğer seçenekler ise şu şekilde (normalde İngilizce’dir):

1. Facebook’da çok zaman harcadım

2. Başka Facebook hesabına ihtiyacım var

3. Başka Facebook hesabı sahibiyim

4. Facebook’u yararlı bulmadım

5. Facebook nasıl kullanılır anlamadım

6. Facebook’tan çok mail geliyor

7. Facebook’un güvenli olmadığını hissettim

8. Bu gidişim geçici, geri döneceğim

9. Facebook ben de sosyal dram oluşturdu

10. Diğer.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

üye girişi yaptıktan sonra gelen sayfanın sağ üst köşesinde account diye bi menü yok ya yardım edin

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons