23 Nisan 2009 Perşembe

Profilime Kim Bakmış, Kim Silmiş Uygulaması da Sahte Çıktı

Profilime Kim Bakmış, Kim Silmiş Uygulaması da Sahte Çıktı-Facebook

Şok şok şok... Flaş Flaş Flaş... Bu gidişle artık böyle yazmak zorunda kalacağız sanırım uyarı haberlerini.

facebookEvet efendim, bize profilimize kimin baktığını söyldğini iddia eden Facebook uygulaması bir balondan ibaret. Eğer etrafınızda programcı arkadaşlarınız varsa, akabinde vereceğim bilgiler, Facebook politikası, açıklması ile birlikte böyle bir uygulamanın kandırmacadan ibaret olduğunu söyleyeceklerdir.

Ola ki konuyu danışabileceğiniz, yardım alabileceğiniz süper bilgisayarcı, kod manyağı bir dostunuz yok. E o zaman buyrun kendiniz deneyin efendim.

Haydi hep beraber Facebook'a girelim.

- Ne? Pardon? Bir saniye müziğin sesini kısayım biraz.

- Ha, zaten oradayız tüm gün diyorsunuz?

Heheh doğru ya , değil mi ama? Bir çok arkadaşlık sitesinin de pabucunu dama attı Facebook Efendi değil mi? İsmini bir çoğumuzun bildiği arkadaşlık sitelerinin Alexa değerlerine bakıyorum da son zamanlarda... İçler acısı gerçekten. Ama sonuçta bu arakdaşlık siteleri sektöründe kullanıcı kitlesi çok daha acımaız oluyor. Gözünüzün yaşına bakmadan terkediveriyor sizi.

Tekrar konmuza dönelim. Diyeceksiniz ki;

- Hayır BatoR bey, yanlışınız var. Uygulama çalışıyor gerçekten. Ben profilime bakanları görebiliyorum.

Hadi gelin bunu birlikte deneyelim. Essah mı değil mi öğrenelim?

Sırf size anlatabilmek için ekledim bu sahte eklentiyi kendime. Denedim ve sonuç, koca bir SIFIR. Sizde ekli ise, bu tuzağa davet ettiğiniz arkadaşlarınızdan biri ile sözleşin. Karşılıklı olarak birbirinizin profiline bakın. Sonuç ortada :)

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons