3 Nisan 2009 Cuma

Tower Core

Tower Core


Yeni point-click ve kaçış oyunu, bu kez uzay üssündeyiz, gerekenleri yaparak oyunu bitirmeye çalışıyoruz, iyi oyunlar...

Oynamak için tıklayın
 
başladım ilk ekrandan bir saat aldım kapının üstündeki butona bastım(kırmızı olan)yanıp sönen ışıklar tamamen söndü. masanın üstündeki tabloda bişeyler yazıo ing.en sonundada x:764 y:395 z:405 yazıo.kapının yanındaki butona bastım kapı açıldı harita cıktı mavi yuvarlak yere basınca çıkan yere aldığımız saat gibi şeyi koydum ve sırasıyla şifreleri girdim(x y z) bi adam geldi...vs) ve devam ediyoz bakalım

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons