6 Temmuz 2009 Pazartesi

Facebook Hesap Kapatma

Facebook Hesap Kapatma


Neyse, benim gibi Facebook hesabını kapatmak isteyenler de var. Bir iki arkdaşım sormuştu. Ben de Facebook’a üye olmuş idim fakat zamanımı aldığı için hesabı kapadım gitti. Şimdilik Msn ve Gtalk bana yetmekte . Hatta onlarda bile çoğu zaman çevrim dışı bağlanıyorum . En yakın zamanda onlardan da kurtulmak dileğiyle…



Neyse Sevgi arkadaşımız da Facebook hesabını kapatmak isteyenlerden. Sabah sabah hiç üşenmedim tekrar girdim Facebook’a ve başladım anlatmaya . Sanırım yazmaya pek gerek yok resimler her şeyi anlatmakta. 4 adımda Facebook hesabını kapatalım. Aldığımız eğitimler işe yarıyor mu ne? Hadi başlayalım. (Resimleri daha iyi görebilmek için üzerine gelip çift tıklamanız yeterli)

Adım 1



Adım 2

Buradan kullanıcı adınızı, e-posta adresinizi, şifrenizi de değiştirebilirsiniz. Biz hesabı toptan kapatalim Bunun için en altta olan deactive‘ye tıklayın.



Adım 3

Facebook sizi öyle hemen bırakmıyor. Neden hesabı kapattığınızı soruyor. Sebebini soyleyince de ama o sorunu böyle çözebilirsiniz diye bir de akıl veriyor .





Adım 4

Evett, hesabınız kapatılmıştır.



Hesabınızı kapatınca Facbook her şeyi silmemekte istediğiniz zaman geri dönebilirsiniz. Bir Facebook sayfası açıp adresiniz yazmanız yeterli. Facebook’a girdiğiniz mail adresinize mail gelecek, ona tıklayıp hesabınızı tekrar açabilirsiniz. Yaniiii depolanan bilgiler saklanmaktaaa.



İstediğiniz herkesi bulabilmeniz ve istemediklerinizin sizi bulamaması dileğiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons