12 Ocak 2011 Çarşamba

söylemiştim ya dinleseydin sen arada sırada

2011 resimleri 4.sınıf serbest etkinlikler 7.sınıf matematik çalışma kitabı cevapları 8.sınıf fen ve teknoloji çalışma kitabı cevapları ah senin gibisi yok istanbul dinle ayda yılda bir olsada muhakkak ara beşiktaş sivas hazırlık maçı beşiktaş sivasspor hazırlık maçı bifa reklam müziği bifa reklamı bimer başbakanlık bursu bimer burs başvurusu bir of çekip allah dedim bırakıp gitsem buraları ardımdan ağlar mı birilerigökhan özen helal olsun gökhan özen helal olsun dinle gökhan özen helal olsun kız sana gönülçelen 33.bölüm fragmanı gönülçelen 34. bölüm fragmanı gönülçelen 34.bölüm fragmanı gönülçelende çalan şarkılar haluk levent zifiri indir helal olsun kız sana maddenin değişimi ve tanınması 5.sınıf slayt mekkeye melek indi murat dalkılıç arada sırada mustafa ceceli ne olur dön geri mustafa ceceli omuzumda başın eksik ne olur dön geri sevindirme elleri o benim olmadı olmasın o benim olmadı olmasın dinle olsun be güzelim olsun aşkın sağı solu belli olmaz omuzumda başın eksik omzumda başın eksik petek dinçöz ferhat göçer düet petek dinçöz ferhat göçer düeti samanlıktan kaldıramadım samanıda zühtü dinle sen arada sırada söylemiştim ya dinleseydin sen arada sırada tan sen suçlu ben suçlutenimde tenin eksik trabzonspor schalke varım ama yokum aslında kim söylüyor ya sonra filmi yerli malı haftası şiirleri çok güzel hareketler bunlar haydeölümden sonra hayat var gördüm indir özgün o benim olmadı olmasın özgün o benim olmadı olmasın dinle şansım varsa ben ona talibim

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons