20 Şubat 2011 Pazar

2011 Açık Öğretim Fakültesi Kayıtları

2010-2011 öğretim yılı Açıköğretim Sistemi’ne göre öğretim yapan Açıköğretim İktisat İşletme Fakülteleri için internetten Başvuru ve Kayıt tarihleri şöyle;

* 20 Eylül-15 Ekim 2010 Yeni Kayıt (ÖSS Yeni Kayıt Jandarma Meslek Eğitimi Ön Lisans Programı 5806 Sayılı Kanun Kapsamında Kayıt (Af); YÖS ile Yerleşenler Yatay Geçiş ile Kayıt)

alıntıdır…

* 25 Ekim-26 Kasım 2010 Çoklu Kayıt (Ek Kontenjan Dikey Geçiş İkinci Üniversite) Lisans Tamamlama; İktisat-İşletme-İngilizce Öğretmenliği-Okul Öncesi öğretmenliği)

* 25 Ekim-24 Aralık 2010 Çoklu Kayıt (Lisans Ögrenimine Hazırlık Programı 3. Sınıfa Kayıt)

* 18 Ekim-27 Ekim 2010 Kayıt yenileme (Bilgi Yönetimi İngilizce Öğretmenliği Coğrafi Bilgi Sistemleri)

* 29 Kasım-24 Aralık 2010 Kayıt yenileme (İktisat İşletme AÖF)

2010-2011 Öğretim Yılı Açıköğretim Fakültesi Dönemlik-Kredili Uzaktan Eğitim Programları’na internetten Başvuru ve Kayıt tarihleri de şöyle;

GÜZ DÖNEMİ

* 31 Ağustos-07 Eylül 2010 Yeni Kayıt (ÖSYM tarafından yerleştirilen öğrencilerin kayıtları; Eczane Hizmetleri Kimya Teknolojisi Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi ve Aromatik Bitkiler İlahiyat Ön Lisans Programları)

* 20-24 Eylül 2010 Kayıt Yenileme (Eczane Hizmetleri Kimya Teknolojisi Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi ve Aromatik Bitkiler Ön Lisans Programları)

* 18-27 Ekim 2010 (Ek Yerleştirme İkinci Üniversite (İlahiyat) Kaylıt Yenileme (İlahiyat) 5806 Sayılı Kanun’a Göre Kayıt (İlahiyat) Yatay Geçiş)

BAHAR DÖNEMİ

* 07-11 Şubat 2011 Kayıt Yenileme (Eczane Hizmetleri Kimya Teknolojisi Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi ve Aromatik Bitkiler İlahiyat Ön Lisans Programları)

YAZ DÖNEMİ

* 09-13 Mayıs 2011 Kayıt Yenileme (Eczane Hizmetleri Kimya Teknolojisi Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi Tıbbi Laboratuar Teknikleri Tıbbi ve Aromatik Bitkiler İlahiyat Ön Lisans Programları)”

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons