9 Haziran 2009 Salı

Ağır Sözler - koyan sözler - laf sokan nickler

Sen Ancak benim Mazilerimdeki Bir Anı’nın Sonundaki Nokta Olursun!!!

Seni Okadar Çok Sevmişimki Zamanında Unutamıyordum Ya Şimdi? Evdeki Köpeğime Bakınca geliyorsun Arada Aklıma!!!

Benim Gözüm Karadır Sevdiğime Değer Veririm Değer Verdiğimi Severim, Sen benim Değerimi biLmedin Şimdi Sokak Köşelerinde Değer Ara kendine Değersiz insan!

her Gecem Sana Bedduam İle geçiyor her Günüm Sana Lanet Edişlerimle Bitiyor Sildim Seni hayatımdan Beddualarımda ve Lanetlerimde yaşıyorsun.

Beni üzdüğüm kadar bu hayatta o lanet hayatına giricek insanlarda beni üzdüğün gibi seni üzssün ozaman anlarsın belki sevmeyi ve üzülmeyi!

Sen Benim için Artık Sadece Filmlerdeki 1 SaniyeLik Figüranlardansın ben Artık Hayatıma başrol Oyuncusu Arıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons