9 Haziran 2009 Salı

güzel aşk sözleri aşkı anlatan sözler sevgili sözleri

sevgilinize söyleyeceğiniz bu aşk sözleri ile manitanız sizden hiç ayrılmayacak size daha çok tutkulu kalacak, bu msn sözlerini hiç bir msn sözleri sitesinde bulamazsınız çok güzel sözler ellerim ile yazdım : )


αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє уяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α

*H@y@t ß!r f!!L -m£k,-mak £kiyL£ ç£k!mL£n!r ….!

Yine Bir Tek O KalacaK,Yaşanacak Yıllardan da Geriye…(L)Bir Tek Sevgi Olacak Bunca Telaştan Artakalan

Sevdim, sevdikçe özledim.. Hep kahroldum, hiç kavuşamadım.

A$k Yarı yoLda kaLdı N€yL€yim..Korkmuorum ߀n ßuyum, ßöyL€yiM

senle beraber olsamda sevgilim ayrılsakta ölsekte bu yoldu

Aşk dedikleri buymuş, anladım, çok geç anladım.

Bir canım var al senin olsun,Bin ahım var yüreğin duysun

1 avuÇ yaLana 1 ömüR inanDım

Şarkılarla düşünmek seni bana getirmezk

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons