19 Mart 2010 Cuma

happy pets para hilesi indir, happy pets nasıl oynanır

cok sevimli kedilere sahip olmanızı saglayacak oyundur..
10 lvl dan sonra paranızla yeni bir oda açmaya hakkınız var..
bir oda da en fazla 5 kediye sahip olabilirsiniz..kendi kedilerinizi sevmek +6 para ve +6 kedi patisi(xp) halinde gercekleşirken arkadaslarınızın kedilerini sevmeniz +2 kazandıracaktır..ayrıca kendi kedi kakanızı temizlemek +2 para 10 pati(xp) kazanmanızı baskalarınkini temizlemeniz +1 kazandıracaktır.. kendi domuz kumbarınızda 100 para kazanmanızı saglarken arkadaslarının kumbaralarından 5 para kazanabiliyorsunuz..kedilerin yemek yemeside 3 pati…bir de yollanan akvaryum sayesinde happy aquarium’a da bakabilirsiniz.. *..

10 yorum:

sdfghj dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya ben im para ya ihtiyacım var ama hileyle oyunu iyi biliorum 39 levelim nasıl olur hızlı olursa iyi olur

Adsız dedi ki...

ya bana para hilesi ve lwl hilesi lazım 1 tane site verin bakam ne olur çok lazım

Adsız dedi ki...

ya bana para hilesi ve lwl hilesi lazım 1 tane site verin bakam ne olur çok lazım hemen yarın verin ne olur para ve lwl hilesi

Adsız dedi ki...

arkadaslar hapy pets te facebook para hilesi ni bilen varsa solesin yada sibte verin acil gerek nolur

Adsız dedi ki...

http://apps.facebook.com/happy-pets/?target=home&src=Vir_002&plc=Feed_013&crv=trapped_860&sub=V1&pfm=facebook&action=trappedPetUnlock&source=63&rfid=1282068967&ref=nf açın

Adsız dedi ki...

ben 38 lwl lim hiç hilw yapmadım kendim geçtim 99493 de param var atım var vesaire vesaire

Adsız dedi ki...

ßana bakın şu para hilesini sleyin aqaaaaa

hghguhıjk dedi ki...

yha bnim 11.570.219 lira param var bunu ben bir hileyle kazandım ama her zaman olmuyor.
ilk önce bir eşya almıştım sonra onu satmıştım eşyanın üstünde bir kutucuk çıkıyorya satınca işte bu sefer baktım o üste gelmiş atma butonu var satım satım nerdeyse 150 kere sattım ama gene kaybolmadı ama param arttı 100.000 felan olmuştu sonra bunu ben 900.000 yaptım ertesi gün onu 11.570.219 liraya çevirdim. yanlız böyle bilgisiyar yavaşlıyınca işe yarıyor bide her zaman işe yaramıyor

jjhjbhjnkm dedi ki...

orası atma değil satma butonu olcaktı

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons