5 Ağustos 2008 Salı

323. dönem subay adayları hadi bakalım :)


Bu aralar bloguma görüldüğü gibi sürekli askerlik hakkında yazılar yazıyorum. Malum bende bu 323. dönem katılıyorum ve tüm yoğunluğum bu konu üstüne bir önceki konuda askerlik ve kıdem tazminatını yazmıştım. Sürekli gündemimde askerlik var malum rapor süresi 25 güne çıkarılınca büyük bir yoğunluk olmuş ve bazı 3-4 günlük rapor alan arkadaşlara sevindirici haberleri verelim :) kontejanlar doldu diyerek doktor subay adaylarına ekim yani 324. döneme ertelemişler.

Ah benide 324. dönem alsalar başka birşey istemiyorum. Bu aralar bişi yazamıyorum çünkü yazabilecek kadar kendimi toplayamıyorum. Yeni planım ben askerdeyken sitelerdeki google reklamlarından gelen para ile geçinmek :)
Olursa ne ala bana :)

Hadi herkese güzel güzel okumalar, yorum yapmalar.

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons