7 Ağustos 2008 Perşembe

Kpss 2010 için yardımcı kaynak

Son günlerde pek birşey yazamıyorum buraya belirtmiştim zaten daha öncede bu askerlik mevzuları bütün zamanımı çalıyor veya alıyor :s

Neyse son günlerde bir kpss sitesi açayım dedim, son zamanlardan kastım 1 ay önce felan siteyi açtım ve tek post attım konu ile alakalı sonra yüklendim "seo" taktiklerine malum google severse herkes sever.
Sonuç olarak google amcamla iyi bir iş çıkardık ve kpss aramalarında şu an 1. sayfada ve hatta bazen ilk 5 içine giriyor bazen 7. oluyor. Kafasına göre takılıyor.
Umarım kpss girecek arkadaşların bilgilenmesi için güzel bir şekilde site yapabiliriz.

Son sözüm ise haydi devrem nerdesin :)
323. dönem yedek subay adaylarına gel teskere istiyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons