7 Ağustos 2008 Perşembe

Öğrenci Affı ha geldi ha gelicek


İşte bugun duyduğum en iyi haber bu sanırım benim gibi yüksek lisans eğitiminin tez aşamasında atılıp daha sonra hiç hesapta yok iken askerlikle kendilerini ilişkili gören arkadaşlara, ya da lisans eğitiminde parası olmayanları af edecek yasa tasarısı için Milli Eğitim Bakanı istatistiklerin gelmesini bekliyormuş ve daha sonra hatta söylenendir ki! meclis tatile girmeden af çıkarılabilir. Ama açıklamaları yorumladığımızda affın genel öğrenci affı almayabileceği yönünde. Ama ben sistemsel problemlerden dolayı atıldım yüz kızartıcı herhangi bir problemim olmadığından af çıktığında beni kapsamaması gibi bir durum olacağını sanmıyorum.

Ayrıca Mhp'de öğrenci affı için öneri sunmuştu. Görünene göre öğrenci affı bayağı bir destekli çıkacak bende kurtulcam bu çilelerden :)

Haydi 2008 yılı öğrenci affını deli gibi destekliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons