12 Eylül 2009 Cumartesi

İSMEK 2009-2010 eğitim dönemi kayıtları

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları (İSMEK) 2009-2010 eğitim dönemi kayıtları bugün başlıyor. İSMEK'ten yapılan yazılı açıklamada, geçen yıl 123 branşta sanat ve meslek eğitim verilen kursların 1 Ekimde açılacağı belirtildi. 2009-2010 eğitim dönemi kayıtlarının 7 Eylül Pazartesi başlayacağı ifade edilen açıklamada, özellikle yoğun ilgi olan branşlara katılmak isteyenlerin kayıt için acele etmesi gerektiği bildirildi. Açıklamada, İSMEK'in eğitimlerinden faydalanmak isteyenlerin başvuru sırasında, kimlik fotokopilerini yanlarında bulundurmaları ve spor eğitimlerine katılacak olanlarında sağlık raporu getirmeleri gerektiği kaydedildi. Açıklamada, ayrıca kurslara geçen yıl 395 bin kişinin kayıt yaptırdığı, bunlardan 230 bini İSMEK'ten eğitim aldığı ve bugüne kadar eğitim alan toplam kursiyer sayısının 810 bine ulaştığı ifade edildi. İSTANBUL (AA)

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons