12 Eylül 2009 Cumartesi

windows 7 nasıl kurulur resimli

Microsoft'un son bombası Windows 7, büyük bir ilgi uyandırdı ve daha resmi sürümü yayınlanmadan temaları, duvar kağıtları her yerde karşımıza çıkmaya başladı. Windows 7 RC sürümü Ultimate olarak dağıtılmakta ve Mart 2010′a kadar ücretsiz çalışacak. Biz de Windows 7 hakkında fazlasıyla paylaşım yaptım ve sıra geldi kurulumuna. Adım adım tam 30 ekran görüntüsüyle Windows 7′nin nasıl kurulduğuna şahit olacaksınız.

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

windows 7 kurulumu resimli anlatım

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons