10 Temmuz 2009 Cuma

Mount Blade(At ve Kılıç)Hileleri

Mount Blade(At ve Kılıç)Hileleri


Mount&Blade Nedir?

Mount&Blade, aksiyon ve RPG karışımı olarak nitelendirebileceğimiz türe sahip Türk yapımı bir oyundur.

Mount Blade oyunu yüzünden blogu boş bıraktım.Düşünün yani :)Bu oyunun Türkçe olması ve bu tarz bir oyun oynamamış olmamdır belkide.

Oyunun Ayarlarını ayarlarken hile aç butonunu gördüm.Hemen yanına tik koydum :)Ama oyunda hiç hile yapamıyordum.Çünkü bilmiyordum.İnternette ufak bir araştırma sonucu buldum.Ve hileleri uygulamaya başladım =) Hileleri uyguladığım ilk zamanlar oyuna olan ilgim bir kat artsa da daha sonraları oyuna ilgim iyice düştü.Çünkü artık yanımdaki adamlar ölmüyor,canım azalmıyor,para derdi olmuyor,arenadan arenaya koşmuyor ve önüme gelen düşmanı temizliyordum :)

Hasılı kelam bu yazımda Mount&Blade oyunundaki hileleri paylaşacağım.İsterseniz uygulayın.Ama yukarıda da dediğim gibi bu oyunu oynama istediğiniz azalacak benden söylemesi...

Öncelikle Ayarlar menüsünden Oyun'a gelin.Ve oradaki Hileyi Aç'ın yanındaki kutucuğu işaretleyin(tik koyun) Aşağıdaki resme bakınız...



Savaş Sırasında

Ctrl+H canınızın dolmasını sağlar.

Savaş Sırasında

Ctrl+F4 düşmanları öldürmenizi sağlar.

Savaş Sırasında

Ctrl+F5 oynadığınız karakterin yapay zeka moduna geçmesini sağlar.Oyunu sizin yerinize bilgisayar oynar.

Savaş ve normal oyun sırasında

Ctrl+R
atı şaha kaldırmanızı sağlar

Harita üzerindeyken

Ctrl+Sol Fare tuşu istediğiniz yere sizi ışınlar.

Harita üzerindeyken

Ctrl+Space zamanın hızlı akmasını sağlar.

Harita üzerindeyken

Ctrl+T tüm haritada olan biteni görmenizi sağlar

Envanter(Bagaj) ekranında

Ctrl+X 1000 dinar kazandırır.

Karakter ekranında

Ctrl+X 1000 tecrübe kazandırır.

Grup Ekranında

Ctrl+X 1000 exp’i tüm askerlerinize dağıtır.

Bu hileler bazı versiyonlarda çalışıp bazı versiyonlarda çalışmamaktadır.Bilginize...


0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons