12 Temmuz 2009 Pazar

Msn Sözleri - Güzel Msn Sözleri - Kısa Msne Sözleri

Yaşadığım Her Anın Bir Hatırası Var Kalbimde Ve Gözlerimde Sevgilim...

Ben Seni Sadece Sözlerimle Değil ben Seni bütün Benliğimle Sevdim Canım.

Ayrılığın Değil Sözlerin Yıktı Beni Vefasızım..

Sana Daha Doyamadım Sana Hasret Kaldım Hadi gel tut ellerimi Bırakma beni Yalnız..

Ne Hayat Nede Msn Anlar içimdeki Sana Olan Aşkımı...

Sana Çevrim içi Mutluluklar Diliyorum, Ben Çevrim Dışı yaşamaya Alışmışım Güzelim..

Seviyorum Seni Birtanem Sakın Unutma Bu kalp Bir Seninle Güler Ve Senin için Ağlar...

Gözlerim Sadece Sana Ağlar Ne Olursa Olsun Seni Bekleyen Biri Var unutma!

içimdekileri msn iletime yazsam msn kaldırmaz, sevinçlerimi yazsam msn açılmaz...

Bugün Senin için bir ileti yazıyorum Adına Sadece Baş Harfini Koyuyorum Sevgilim..

Msn'de Başlayan her Çevrim içi Aşk Bir gün Mutlaka Çevrim Dışı Olur..

Beni Sil istersen engelle msn'de ama unutmaki her yazdığın kişisel iletinde beni hatırlayacaksın!

ismini kalbime resmini msn'ye koydum anlam kazandı seninle olan heryer...

Öyle bir girdin ki hayatıma virüs bigi yayıldın her hücreme şimdi sensiz anlasızım sevgilim...

Fazla titretme Gıdıklanıyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons