12 Temmuz 2009 Pazar

Tan Elbet 2009 Dinle

Tan Elbet 2009 Dinle

Ben bu sevdanın içinde
Savrulup duruyorum
Rüzgarların içinde bulut bulut
Söylemek zormuş sevgilim

Cümleler var dilimde bu imkansız
Düzenimde beni unut
Yalnızlığa ümit verme
susta sabrımız ödüllensin

Kavuşuruz belkide bi yerde bilemiyorum
Karanlığın içinde bir umut var benim gönlümde
Unutma bir ışık şansım var ama göremiyorum
Elbet ömür geçip gidiyor

Su bile yalnız yolunu buluyor
Unutma hayat herkeze ikinci bişans vermiyor
Ben seninle yeniden doğdum sensin hayatım
Yalnızlığa ümit verme susta sabrımız ödüllensin
Kavuşuruz belki biyerde bilemiyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons