26 Nisan 2009 Pazar

Aynalar…

 

aynalar

Alexandre Aja”nın yönettiği “Aynlar” filmini izledim. Güzel bir gerilim filmi.

 

Eski bir polis’in (Ben Carson)  yangında kül olan ve personeli yanarak ölen bir küçük bir alışveriş merkezinde gece bekçiliği yapmaktadır. Bu yıkık mağazada daha önce bekçilik yapan ve daha sonra esrarengiz bir şekilde kendi boğazını aynayla kesen bir bekçinin ölmesiyle film başlar. Ben Carson, kontrol için ne zaman mağazaya girse aynlarda tuaf şeyler olduğunu görür. Aynalar Ben Carson ile temase geçmiştir ve hem kendisinin hem de ailesinin başı oldukça derttedir. Bunu fark eden Ben Carson harete geçer, aksiyon başlar.

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons