12 Nisan 2009 Pazar

Yoville Oyunu | Facebook | Oyun Hilesi | Yoville Coins Hilesi | Yoville Sınırsız Top Atma Hilesi |

Yoville oyununu duyanlarınız vardır eminim . Öncelikle yoville facebook oyunları arasında en görsellerinden ve bir o kadar da zevkli oyunlardan biri. Yoville oyununda bir karakter olarak yaşıyorsunuz. Oyun yoville mahallesine geçiyor. Genel olarak oyunun amacı evinizi döşemek , en iyi döşenmiş eve sahip olmak. Bunun için fabrikada çalışıp para kazabilirsiniz. Ayrıca kumarhanesinden meydanına , pazarına kadar herşey var bu yovilleda . Üstelik oyundaki diğer oyuncularlada çok zevkli sohbet etmenizi sağlayan bir arayüzü var. Fakat arada bunu istismar edenlerde olmuyor değil ama olsun genel olarak çok güzel bir oyun. Oyunda haritadan istediğiniz yere gidebilirsiniz. Veya yanlardaki ok işareti ile yürüyebilirsiniz. Başkalarının kafasına tıklayarak onlara özel mesaj yollayabilirsiniz. Geri kalanı keşfetmekte sizlere kalmış...

YoVille Oyun Hile Programını İndirmek İçin Buraya Tıklayın...
(Program İçeriği İtibariyla Trojen yani Virüslüdür

55 yorum:

Adsız dedi ki...

aslında çok güzel evinde köpeği olan varmı benim var

........ dedi ki...

hilelerini vermemişsin kardeşim ya xD

Tmd rehabilitasyon dedi ki...

program virüslü olduğu için kaldırdım.

Adsız dedi ki...

eeee ordaki hileleri sen anlatsaydın bize

Adsız dedi ki...

nerden incek tıkLA dediği yere tıkLanmıo

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bu hileyi yapmak için wpe pro diye bi program var googleye wpe pro yazın çıkyor virüs programları bu programa virüslü diyor ama virüs mirüs yok programın sitesinde virüs yok diye yazıyor zaten neyse ama çok zor ben çöemedim ama bu linkte video var çözenler bana mail atsın http://www.youtube.com/watch?v=k973xomKkyQ tr5959@hotmail.com

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=k973xomKkyQ

Adsız dedi ki...

nolur birisi sölesin hileyi :S çok lazım :D

Adsız dedi ki...

kardes oyunu anlatmisinda coins(parasiz) oyunun tadi cikmio bea :))

Adsız dedi ki...

bu oyun çok güzel ben sadece ev döşemek için oynuyorum ve benmde 2 kopegim var adlarıyla yorkie ve diğeri yeni geldi hatırlamıyorum turuncu bi kopek =) OYun hilesi biliorm bi tane yazayım;
Oyunda denize girin ve su balonu atın. tekrar mape tıklayın ve tekrar denize gidin su balonunuz hızlıca dolacak

Adsız dedi ki...

ya ben oyunu oynuamıorum xS biri bna yardım edebilirmi ?

Adsız dedi ki...

ulen hile demissin uyanık topu topu günlük 200 coins oyundan aldıgın para war wpe-pro onu yapıyor. warsa sınırsız para hilesi onu yaz ama yok ben tüm dünyayı didik didik ettim yok arkadaş :D ne oyunmus bee :D ama yocash hilesini buldum :D hehehe

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya kağıt paralar nasıl kazanılıyo bilen varsa yazabilir mi lütfen.

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar wpe pro programı nasıl kullanılıyo

Adsız dedi ki...

programı kullandım ama sadece max yapmaya yarıyor. tas kağıt makasla uğrasmamak icin guzel bisey. bi de duvar ve yer dosemelerinin programla nasıl deistirilceğini buldum ama oyle cok fazla para kazanılacak bise bulamadım. Arastırmaya devam :D

yoville dedi ki...

yocash hilesi ne çok ihtiyacım var hadi soyle

yoville dedi ki...

oyunda fakirim

Adsız dedi ki...

ya lütfen şu oyunun nasıl oynandıgını anlatırmısınız.. nasıl para kazanıcam??

nişamesül gayriqul dedi ki...

ya abicim nasıl para kazanılo yocash şifresini çözenin anlından öpicem elindende :) bu arada ismin full sallamadır

başak dedi ki...

ya lütfen söyleyin şu hileyi yocash ı da söyleyin balon hilesini herkes blio bide para kazanmanın başka bi yolu:
kostm alın ama pahalı kostum satın pahalıya alırlar. ben angel fairy die bi kostum aldım 50.000den sattım gerçekten alıyolar deneyin yada eşyalarınızı satın

Adsız dedi ki...

millet ben yocash hilesini bilmiom ama coıns hılesini biliom sıze anlatam bakın kendinise 1 den fasla face hesabı acın ve hepsinde yovilleye uye olun hepsinde ayrı para bırıktırın snra arkadasınıs yardımıylatum bırıktırdınıs ayrı ayrı heasplardaki paraları 1 hesapta toplayın ben ole yaptım smdi 3 tane evim var

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yovillenin para ve yocash hilesini bilen warsa lütfen söylesin

Adsız dedi ki...

ya güzel bi oyun ama bence para kazanması biraz zor ama olsun bn de o programı indirdim am virüslü hemen sildim oyüzden bnce indirmeyin bilgisayarına virüs istemssiniz heralde:)isteyen varsa buyursun:) isteyen kişide zaten saf olmalı:))))

Adsız dedi ki...

ya güzel bi oyun ama bence para kazanması zor ama olsun, bnde o programı indirdim 'ama' olcaktı özür dilerim:(((

Adsız dedi ki...

yovillede coins hilesi için cheat engine ve wpn pro diye iki program var ama bu programları da kullanmak bir hayli zor eğer yapilen arkadaşlar varsa lütfen cevap yazsın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar telefondan mesaj olarak BIG 1815772 yazin ve 6600 a gonderin.
çekilen sms ücretsizdir. 75 yocash ve 5.000 para gelicek. deneyin yanilmadigimi goreceksiniz. herkese iyi oyunlar.

Adsız dedi ki...

nereye yazılacak

Adsız dedi ki...

dier hesaplardakii paralarr nasıll yollanıo

Adsız dedi ki...

ya copek nasil aliyonuz ya cash lazim onun icin cash nasil kazaniyoz ya lutfen yardim edin

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben bu programı yükledim ama virüslü olduğu için kaldırdım ps nizin virüs kapmasını istemiyorsanız hileyi mileyi boşverin

Adsız dedi ki...

1-kagit para icin kredi kartı gerekli arkadaslar.
2-tamamen gercek para kazancına dayalı bir oyun.
3-hastaları buna tonlarca para veriyor.
4-yowille programını yapan firma cok begenirse size gercek para da teklif edebiliyor.
5-yani turk oyunu degil, zengin oyunu.......

çok bilmiş dedi ki...

bence en mantıklısı hıle yapmayın ayrıca ''get cash & coins '' dıe bır bolum var hele hele oraya hıc cunku ordan kımlık bılgılerınıze ulasırlar bunun ne demek oldugunu bılen vardır umarım aranızda !

çok bilmiş dedi ki...

haa bıde paranızı yoville banka yatırın o sıze ''cash'' olarak gerı dönüyor :)

Adsız dedi ki...

bencede arkadaşların dediği gibi hiç uğraşmayın normal sakin oynayın

Adsız dedi ki...

kağt paralar kredi karti ile yukleniyo

yovilleci dedi ki...

yovillede coins şifresini açıklıyorum:yazma bölümüne 4797932 yaz ve fabrikana git

Adsız dedi ki...

yaa alayınızın a.q :D yok hile boşuna bakmayın a.q bir tek farmville hilesi var başkada yoq. :)

ersin dedi ki...

eşyalar nasıl saılıyo

Adsız dedi ki...

eşyaları satmak için:
1.Apartmanın önüne gidin (alton towers)ordan turk birini bulun ama saf olsun biraz ki eşyalarınızı satabilesiniz.
2.sonra onu evinize davet edin. o da her yovilleli gibi evinize gelecektir
3.ondan sonra ona eşya satıyorum hemde çok ucuza deyin
4.sonra isterse hangi eşyayı isterse onu edit rooma alın my stufy bölümüne alın
5.ondan sonra kişinin üstüne tıklayarak make a tradeye tıklayın
6.2 ayrı büyük kutunun üstünde edit room çıkyıo ondan sonra ordan kişinin istediği eşyayı sürükleyerek kendi kutunuza bırakıyorsunuz
7.sonra karşınızdaki de parayı bırakıyo siz eşyanızı bıraktıktan sonra üsttek agree kutusuna basıyorsunuz karşınızdakide agree kutusuna basıyor ve alışveriş gerçekleşiyor:D

Adsız dedi ki...

yha iidemake a tradete yok ki

Adsız dedi ki...

arayin ogreteyim bayanlarda gecerli kopeksiz av hilesiz kumar olmaz oguzkoc@hotmail.fr

Adsız dedi ki...

arkadaslar aksam 08 sonra arayin oguz

Adsız dedi ki...

yaw güzelce anlatırmısın bu oynu herşeini bende oynamak istiom:(

Adsız dedi ki...

kpss bence kalksın

Adsız dedi ki...

yha bu oyun internetten oynanıomu ??????????????????

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Arkadaslar boyle bişey yok yani hile varsada mutlaka icinde sahtleik yalancilik vardir gecen arkadasim internette bulmus mail adresine gondermis daha sonra soyulmus bunlarainanmayim kendileri mail adresi acip sizeyuttturmaya calisiyorlar siz hep oyunu hileylemi yaparsiniz?Hile hiç bi şeyi kazandıırmaz ...

Adsız dedi ki...

bende suan 74.644 coins var uc tan e evim var bir suru ycoashli aksesuarim varr ama bende yocash hilesini orenmek istiorum ama yokk bulamıorummmm

Adsız dedi ki...

cosin hilesini soyleyene gzl bir hile soylıcem cokta lazım bisiiii

Adsız dedi ki...

Ben anlayamadim bunun indirmeden yapilan bir yol yokmu viruslu diyorlarda bilen biri vaarsa lutfen yassin

Adsız dedi ki...

Ben baska bir sitede okudumda,o sitede bir seyin calindiginda (para,esya,kiyafet)o seyin para miktarini yazip yetkililere yovville uzerinden gonderiyorsun. 1 veya 2 hafta boyunca bu mesaji yaziyorsun paraninbir kismi geliyor ama bazen gelmiyor o zaman da ben bu oyunu daha oynamiyorum gibi seyler yaziyorsun ve paranin bir kismini yetkililer gonderiyor bu facebook mesaj simgesinden yollaniyor.ayrica bu. Mesaji ingilizce yazman gerekir.yazmassan bir ise yaramaz.ama bu dogrumu pek ein degilim siz birsey biliyorsaniz lutfen en kisa zaman soyleyin.CANSU*BORA

Adsız dedi ki...

He

Adsız dedi ki...

Bilen. Lutfen yazsin!

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons