30 Ağustos 2009 Pazar

Activison Call Of Duty 2

call_of_duty_2

Call Of Duty 2 oynamayı uzun süredir istiyordum. Fakat sürekli dizüstü bilgisayarım olduğu için ekran kartı onboard oluyordu ve 2 yıldır oynayamıyordum. Call Of Duty 1‘i bitirdim. COD2 rüyalarıma giriyordu. Geçtiğimiz hafta masaüstü bilgisayar aldım ve hemen COD2‘yi kurup oynamaya başladım. Az önce de görevlere devam ederken, bir bölümü geçemedim ve böyle bir yazı yazmak aklıma geldi. Oyunda Alman ve Rus‘ların savaşında bir komutansınız. İlerleyen zamanlarda rütbeniz artıyor. Çok acayip bir ingilizce kullanılmış. Açıkcası ne ben ne de translate.google.com anlayamıyoruz :) Özellikle az önceki görevde. Sıkıldım ve ekran görüntüsü çektim bolca…

cod2_1

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons