21 Ağustos 2009 Cuma

BURS VEREN KURULUŞLAR

BAŞARI ŞART

Başbakanlık Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, burs konusunda öğrencilerin en kolay, rahat ve yüklü miktarda burs alabilecekleri bir kurum. Verilen burs, öğrenci okulunu bitirinceye kadar sürüyor. Ancak bursun devam etmesi için öğrencinin okulda başarılı olması şartı aranıyor.

MESLEĞE GÖRE YARDIM

Başta hizmet talep eden kuruluşlar olmak üzere burs veren vakıflar, duyurularını okulların ilan panolarına asıyorlar. Örneğin, Bilişim Vakfı, kendi alanında öğrenci yetiştiren Bilgisayar Mühendisliği bölümlerinde bu duyuruları yapıyor. Dolayısıyla öğrencilerin kendi fakültelerinde ilan edilen burslara müracaat etmeleri, burs alma şanslarını artırıyor.

BURS VEREN KURULUŞLAR

Türk Eğitim Vakfı
Önder Bursları
Birlik Vakfı
İlim Yayma Cemiyeti
Türkiye Diyanet Vakfı
Vehbi Koç Vakfı
Alarko Eğitim ve Kültür Vakfı
Anadolu Eğitim ve Bilim Vakfı
Asım Kocabıyık Vakfı
Aydın Ticaret Odası
Eğitimciler Birliği Vakfı
Eskişehir Sanayi Odası Eskişehir
Global Vizyon Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı
Hacı Ömer Sabancı Vakfı
İlim ve Piyasa Araştırmaları Vakfı
İstanbul Eğitim Vakfı
İstanbul Ticaret Borsası Vakfı
İş Dünyası Vakfı
Milli Eğitim Vakfı
Milli Eğitim Bakanlığı Ormancılık ve Tabiatı Koruma Vakıf
Sağlık ve Eğitim Vakfı
Sema Yazar Gençlik Vakfı
TÜBİTAK
Türk Dil Kurumu
Teknik Eğitim Vakfı
Türk Petrol Vakfı

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons