24 Ağustos 2009 Pazartesi

Brain Buddies yeni facebook oyunu

Facebook Zeka Oyunu: Brain Buddies

brain_buddiesFacebook hesabımı açtığımdan belli Facebook’taki hiçbirşeye bakmamıştım.Brain Buddies oyununun linkini atmasıyla başladı.Zeka oyunu diyince benim için akan sular durur.Öyle de oldu.Linki atar atmaz girdim ve oynadım.İlk başta yeni başlayanlar için iyi bir puan olduğunu düşündüğüm 2.000 puan civarı bir puan yaptım.Oyun gerçekten çok zevkliydi.Daha sonra Saruhan ile aramızda büyük bir rekabet oluştu.Oyun sayesinde artık Facebook denilen siteden çıkmaz oldum.Şuan 3.500 civarı puanım ve 10 tane kupam var.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen bilirsin silersen sil))?

Adsız dedi ki...

ben 2 tanesinde 3500 yapıom

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons