4 Mayıs 2009 Pazartesi

halk eğitim merkezleri nedir nasıl kayıt olunur.

Okuma yazma kursları olmak üzere 24 branşta sosyal kültürel kurs, 26 branşta mesleki kurs olmak üzere toplam 50 branşta kurslar açması planlanıyor. Bu branşların haricinde de kurs talebi olursa imkânlar zorlanarak kurslar açmaya çalışılacak.

Mesleki teknik alanında giyim, nakış, sanayi makineleri, el sanatları, kuaförlük, daktilografi ve bilgisayar, halıcılık ve kilimcilik, kalorifer ateşçiliği, doğal gaz, mefruşat, gümüş işlemeciliği, cam üfleme, ahşap oymacılığı, ağızlık kalem işçiliği, enstrüman yapımı, ahşap oyuncak kursları

Sosyal kültürel alanda ise okuma yazma, anne çocuk eğitimi, halk oyunları, Türk Sanat Müziği, Türk Halk Müziği, halkla ilişkiler, güzel konuşma ve diksiyon, tiyatro, İngilizce, bağlama, resim, satranç ve açık ilköğretim destek kursları açılacak.

Bu kurslardan faydalanabilmek için, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olma (Yabancı uyruklular için valilik izni gerekir) şartı aranır. Etkinliklerden yararlanmak için yaş sınırı yoktur.

Kayıt yaptırmak için,
Nüfus cüzdanı fotokopisi
İkametgah belgesi
2 adet fotoğraf
Son mezun olunan okul diploması ile Halk Eğitim Merkezi Müdürlüklerine başvurulması gerekir.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben derya lıse 1 kadar okudum ama okuldan cıktım arkadaslardan dolayı dıplomamın aslı okulda tasdıknameyle kayıt olamamzmıyız acaba yada 4 yıl okuduktan anaokulu ogretmenı olabılırmıyım en buyuk hayalım o okumak lutfen yardımcı olun numaram 493 02 19 cep annemın 0531 380 77 84 beklıyorum

Adsız dedi ki...

normelde meslek ögreme degil mi halk egitimmm

Adsız dedi ki...

gaziosmanpasa adresini ogreneblilr miyim

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sizden haber bekliyorum simdiden tesekkr edrim

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons