3 Mayıs 2009 Pazar

Youtube Giriş Yöntemi

Youtube Giriş Yöntemi

Yotube girmek isteyipte giremeyenler için dns ayarlarıyla oynayarak girebilirler.Adım adım youtube nasıl girileceğini adım adım kolay ve güvenli yollardan girişini anlatıyorum.
Youtube Dns Yoluyla Girelim

BAŞLAT> DENETİM MASASI> AĞ BAĞLANTILARI> YEREL AĞ BAĞLANTISI (Sağ Tıklayarak)> Özellikler


Karşımıza küçük bir pencere çıkacak> ve Bu Pencerenin İçinde Listeler Olacak> İNTERNET İLETİŞİM KURALLARI>tıklakutunun içi dolu kalsın hiç kutuya tıklama>Aşağıda Bulunan>Özellikler Butonuna Tıklayıp>
En alttaki AŞAĞIDAKİ DNS SUNUCULARINI KULLAN>seçeneğine tıklayıp>Aşağıdaki İnternet Protokol Numaralarını Yazalım


Yeğlenen DNS sunucusu: 208.67.222.222

Diğer DNS sunucusu: 208.67.220.222

0 yorum:

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons