21 Mayıs 2009 Perşembe

Msn gizli sorumu unuttum, bilmiyorum, şifremi nasıl değiştirebilirim.?

Msn gizli sorumu unuttum, bilmiyorum, şifremi nasıl değiştirebilirim.?

Bir Msn Messenger kullanıcısıysanız illaki bu tip bir olay ile karşılaşmısınızdır.Kafede veya bir iş yerinde arkadaşınız yada başka biri size şifremi değiştirelim dedi.Sizde tamam dediniz.Buraya kadar her şey güzel, şimdi giriyorsunuz parolamı unuttum kısmından kişiye gizli sorun neydi cevabı neydi soruyorsunuz onun yanıtı ise bir düşüneyim unuttum yada bilmiyorum oluyor.Bu durumda her şey bitmiş değildir.

Eğer Msn şifresini biliyorsanız bu bizim için yeterlidir.Msn'ize altta verdiğim linkten oturum açarak direk olarak parola değiştirme, alternatif e-posta adresini değiştirme, gizli sorunuzu değiştirme gibi bilgileri yeniden ayarlama imkanınız oluyor..

https://accountservices.passport.net/?lc=1055

Linkin bizimle hiç bir alakası yoktur.Direk olarak windows live'ın servislerindedir.Kimi eski hotmail kullanıcıları belki bu tür şifre değiştirme olanağını bilir ama yeni kullanıcılar çoğu bilmediğine eminim.Benim kendi sınıfımdada var o tip kişiler.Bilgisayar bölümü olduğu halde :) hehe neyse..Ne demişler ''bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp'' mış..

1 yorum:

msn şifremi unuttum dedi ki...

bilgiler içimn teşekkürler güzel anlatım

Yorum Gönder

kpss, kpds, ssk sorgulama, tarım bağkuru, kpss tercihleri
Küfür/spam/işime gelmeyen yorumları silerim :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | JCpenney Printable Coupons